30 Kasım 2006 Perşembe

SENİ SEVİYORUM...

Seni Seviyorum
SENİ SEVİYORUM !
Sadece kim olduğun değil,
sen olduğun için ve seninle beraberken
kim olduğumu, benliğimi anladığım için.

SENİ SEVİYORUM !
Sadece kendine yaptıkların için değil,
bana kattığın güzellikler için.

SENİ SEVİYORUM !
İçimdeki çocuğu, saklı kalmış ben'i
yeryüzüne çıkardığın ve sana ihtiyacım olduğu her an
tüm duyarlılığınla yanı başımda olduğun için.

SENİ SEVİYORUM !
Elini kalbimin üzerinde hissettiğim zaman,
üzüntülerimi alıp, onların yerine
şimdiye kadar hiç kimsenin başaramadığı
o sıcaklığı, o içtenlik ışığını bana duyurmayı başardığın için.

SENİ SEVİYORUM !
Hayatımı kutsal bir sevgi tapınağına çevirdiğin
ve her günümü yaşam şenliğine,
unutulmayan şiirlere dönüştürdüğün için.

SENİ SEVİYORUM !
Çünkü sen, şimdiye kadar hiç başaramadığım şeyleri,
kendimle dost ve barışık olmayı ve
hiç bir zaman tadamadığım kadar mutlu olmamı sağlıyorsun.
Ve bütün bunları yalnızca sözlerinle,
dokunuşunla yada işaretle değil,
kendin olmakla yapıyorsun.

SENİ SEVİYORUM...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder