21 Nisan 2007 Cumartesi

ASKER MEKTUBU GÖRÜLMÜŞTÜR

"Ey sevgili yarim, biriciğim, herşeyim, kadınım, aşkım, canım;
varolan tüm güzel kelimeleri sana kullanmak istiyorum. bağırmak istiyorum seni seviyorum diyerek. Adını "AŞK" koyduğum ey değerli insan. Az kaldı dinecek hasretlerimiz. Az kaldı bitecek çektiğiklerimiz. Sancılar, acılar , çileler bizim için değil elbette. Sınavımız hasret çekmekmiş bu dünyada. Sınavımızı veriyoruz ey meleğim. Artık mutlu olmak vaktidir ikimize. Koskoca bir ömrü var önümüzde. Her an her dakika gözümde tütüyor hayalin. Hatıralar an oluyor canlanıyor gözümde biriciğim... Bir sen bir ben bir de sen gibi keçi bebeğim. Bu dünyada ben daha ne isterim ey sevdiğim... Az kaldı bitti sayılır askerliğim. Ey sevdiceğim dayan bebeğim ve benim için. Asırlar gün oldu dikildi önümüze. Hasretler duvarlar ördü ömrümüze. Ayrılıklar pusular kurdu gönlümüzde. Ama yıkılmadık düşmedik sevgilim. Cepheyi terketmedik meleğim. AŞk cephesinde hasretlerin savaşını verdik birlikte gülyüzlü aşkım canım kadınım. AZ kaldı meleğim. son bir aya daha dayan aşkım. Geleceğim. Gelişimle dünyana bahar olup döküleceğim. Geleceğim, gelişimle dünyama bahar olup döküleceksin ey sevdiğim. Geleceğim, gülüşünle dünyama güneşler doğacak ey sevdiğim. Soğuk koğuşların karanlık köşelerinde gizlice gözyaşı dökmeyeceğim. Canım sıkıldığında göğsüne yaslanıp gözyaşlarımı tenine dökeceğim ey meleğim. Bir gün bu dünyadan göçüp giderken bile yüreğimde sonsuz sevdanla can vereceğim ey meleğim. Seni çok seviyorum kadınım... Seni aklına gelebilecek herşeyden çok ötede bir aşkla seviyorum kadınım, aşkım. Önce Allahıma sonra da kendine emanet ediyorum seni kadınım... Hoşça kal..."



Yukarıda bahsi geçen asker mektubunda herhangi bir kusurlu , bölücü , yasadışı unsur yada ifade görülmediğinden postaya verilmesinde sakınca görülmemiştir.


A..... Ç.......
.... Yüzbaşı
Bölük Komutanı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder