24 Mart 2007 Cumartesi

HASRET ÜZERİNE SÖYLEMLER

Özlüyorum seni,
Özlemek kelimesini son deminde yaşayarak...
Uykularım bölük pörçük
Gündüzlerim zaten sensiz
Gündüzlerim zaten sancılı...
Gece olunca sesini duyabiiliyordum.
Son günlerde onuda az duymaya başladım.
"Hayat neden böyle?" sorgulamalarımın arasında yinede şükür etmeyi ihmal etmiyorum.
Birgün sana kavuşacağım biliyorum.
Birgün dinecek bu hasret.
Herşey bir gün hayal olup akıp gidecek ömrümüzden gülyüzlüm.
Seninle geçen güzel günlerimizin tortusu kalacak elimizde.
Belki bir gün ; şimdiki gibi geçen hasret ve acı dolu zamanları hatırlamayacağız bile kimbilebilirki...
Seni öylesine mutlu edeceğimki ;
Hasret denilen şey uzak diyarlarda yaşayan Anka kuşu gibi yabancı gelecek sana.
"Hasret" sanki masallarda anlatılan bir garip yaratık gibi gelecek. Güleceksin.
Hasretmi diyeceksin. Hiç yaşamadığın bir duygu gibi gelecek hasret.
Allah nasip ederse o kadar çok mutlu edeceğim seni.
Bu ömrün kalan kısmında ayrılık olmayacak ikimize.
Dilerimki Allahtan en uzun ayrılığımız 24 saatten fazla olmasın.
Dilerim Allahtan seninle asla kötü günümüz olmasın.
Dilerim Allahtan o gülyüzündeki gülücükler asla solmasın.
Dilerim Allahtan Seninle Ahirette bile hiç ayrılmayalım.
Dilerim Allahtan sana hiç mutsuzluk tattırmayayım.
Senin adının sevda koydum. İçine mutluluk katmak kaldı sadece boncuğum...
Bir gün ; çok yakında birgün umutlarımı, sevdamı, yüreğimi, bedenimi , canımı , herşeyimi alıp geleceğim yanıma.
"Al" diyeceğim melek prensesim. Herşeyimle geldim kapına. "Herşeyim " sana feda olsun.
Bu can yoluna kurbandır...
SENİ ÇOK SEVİYORUM...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder