15 Kasım 2014 Cumartesi

MEMURUN CAN DOSTU

Memurun can dostu, yol arkadaşı
Dar günde can yoldaşı, arkadaşı
Nice zor zamanda yardıma koştu.
İyiki varsın sen kredi kartı

Sen olmazsan memur milleti neyler
Ayın onbeşini nasıl da bekler
Aldığı ekmeği visaya çeker
Çok yaşayasın sen kredi kartı

Çarşıda ayakkabı doksan lira
Cebime baktım ki kalmamış para
Cüzdandan bir ses geldi "Hey baksana"
Ben burdayım dedi kredi kartı

Hanım dedi evde peynir kalmadı
Çocuk ayakkabı diye ağladı.
Henüz daha ayın yirmi altısı
Harca koçum dedi kredi kartı

Faturalar akşam yolumu kesti
Sökül paraları aslanım dedi
Bağırdım çağırdım kimse gelmedi
Dağılın lan diye bir nida geldi

Kredi kartım imdada yetişti
Teker teker hadlerini bildirdi.
Al bunu da sonra harcarsın diye
Birazda bankadan nakit çektirdi.

Komşudan istedim yok valla dedi
Esnafa gittim tanımadı beni
Akrabam nasihat verdi gönderdi.
Geriye sen kaldın kredi kartı

Bankaya giden karanlık yolların
Yoldaşıyız senle kredi kartı
Olmasaydı düzenli maaşımız
Tanımazdın bizi kredi kartı

Sen varsında biraz yüzüm gülüyor
İdamımız sayende gecikiyor
Ne seninle ne de sensiz oluyor
Bir garipsin be hey kredi kartı

Az daha yardım et kurban olayım.
Limitin artsın dardan kurtulayım.
Taksitlerin olmasa beladayım
Faizlerin bitsin kredi kartı.

Korkma bırakmam seni uzun yıllar
Çocuklar ufak, büyüyene kadar.
Onlar iş sahibi olana kadar.
Esirinim senin kredi kartı.

Yordum seni bugün, kusura bakma
Para yoktu, geldim yine kapına
Gene mi geldin diye bana kızma
İyi ki varsın sen kredi kartı

Şimdiye acımdan ölmüştüm çoktan,
Taksitlendirmendir hayatta tutan,
Limitin bizi hayata bağlayan,
Nasıl arkadaşsın kredi kartı

Ayın onbeşinde gelirim sana.
Elimdekini koyarım masana
“Az bu” deyipte nolur bana kızma
Kapının kuluyuz kredi kartı

Efendi sensin, bizler sana köle
Aman ha bizleri azad eyleme
Sensiz yollama bizi gurbetlere
Kölen olmuşuz biz kredi kartı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder