21 Haziran 2014 Cumartesi

YALANLAR

Yalandır tüm şarkılar
Yalandır yaşanan koskoca aşklar
Yalandır yaşanan her bir an.
İnsan kendisi için yaşıyor ancak dünya üstünde.
Menfaat bittiğinde yalan oluyor herşey koskoca birer yalan.
Toz pembe hayaller gibi tıpkı.
Pembesi gitti tozu kaldı geride.
Mazide belki zorlama belki mutlu belki de karışık anılar...
Yaşananlar belki bir hayata sığmaz,
Belki de bir bakarsın bir satıra sığıverir.
Seni seviyorum demekmi sevginin ölçütü.
Ya da nefret ediyorum demekmi sevmenin zıttı.
Nedir bu sınavın ötesi?
Nedir bu hayatın derin manası?
Kendimi zeki zanneden ben çözemiyorsam şayet,
Salak sınıfındakiler nasıl çözecek?
Belki de ben yanılıyorum kimbilir!
Esas salak benimdir de salaklığımın farkında bile değilimdir.
Balığın suyun içinde yüzüpte belki farkında belki farkında olmadan ömrünü tüketip
En sonunda yitip gitmesi gibi....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder