21 Mart 2012 Çarşamba

YA SUFİ























Ya Sufi!
Ben kendimi unuttum. başka kimseyi nerede bulayım?
Ya Sufi!
Ben gaflette boğulmuşum. başka kimseyi nasıl kurtarayım?
Ya Sufi!
Ben kendi nefsimin çukurunda kaybolmuşum. başka kimseyi nasıl bulayım?
Ya Sufi!
Ben kendi günah denizimde boğulmuşum. başka kimseyi nasıl bu bataktan çıkarayım?
Ya Sufi!
Ben o kadar yol gittim derken bir de bakmışım ki başladığım yerdeymişim meğer başka kimseye nasıl yol göstereyim?
Ya Sufi!
Ben aşkın denizinde yönümü kaybetmişim. başka kimseye nasıl yol göstereyim?
Ya Sufi!
Ben bir gafletteyim. Ne batarım ne çıkarım. başka kime ne diyeyim?
Ya Sufi!
Ben arafta gezen bir garip deliyim. Başka kimseye nasıl akıl vereyim?
Ya Sufi!
Ben dünyalıkta boğulmuş bir faniyim. Başka kimseye ahireti nasıl göstereyim?
Ya Sufi!
Ben benlikten geçmiş bir faniyim. başka kimseye bakiyi nasıl tarif edeyim?

Ben Yunus-u biçareyim. Aşk elinden avareyim.

DERDİM VARDIR İNİLERİM YA SUFİ!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder