31 Mart 2009 Salı

MATRİXX

Koskoca bir yalan demektir bu hayat...
Herşeye bir şekilde inandığımız,
İnandırılmak zorunda kalındığımız,
Koskoca bir yalan...
*********
Nedir bu xx matrixx??
Matrix bir bilinmeyendir
X ise bir diğer bilinmeyen.
Her bir X ise biribirinden farklı birer bilinmeyenler...
Ama bu diğer Xler aynı X mi yoksa birbirlerinden farklı Xlermi
Bu da bir diğer bilinmeyen...
İşte size yada kendisine yada her hangi birisine, bilinmeyenlerin varlığında bilinenlerden yola çıkarak
Birşeyleri açıklama gayreti güden bir düşünen varlık
XXMATRİXX...
*********
Kendim bile bir hayatı anlayamıyorken,
Bu dünyada birçok olguya hala bir yorum getiremiyor ve hala bir mantık kurgusu yapamıyorken,
Bilmiyorum acaba ben kime neyi açıklama gayretindeyim hala?
*********
Düşünüyorum öyleyse varım demiş zatın birisi, bundan oldukça uzun zaman önce.
Ben de kendi zannımca düşünüyor gibiyim.
Ancak ben düşünüyorsam varım diyemiyorum.
Düşünüyorum ama düşüncelerim neden bir noktada birşeylere deva olamıyor.
Düşünüyorum Afrika'da açlıktan kırılanları...
Düşünüyorum Savaşlarda yokolanları...
Düşünüyorum kendi kanındakilere kurşun sıkanları...
Düşünüyorum her uyanışımda gaflet uykusundan,
Birbirini gammazlayıp acımasızca satanları...
Düşünüyorum solcuları, teröristleri, marksistleri, faşistleri, marxcıları, ateistleri, tarikatçıları, sokkata gitar çalanları
Evsiz barksız olanları, milyarlık şarapları yudumlayanları,
Ekmeksiz yatıp kalanları, midesi sırtına yapışmış olanları,
İyileri, kötüleri, safları, salakları, akıllıları, uyanıkları...
Bİrçok şeyi düşünüyorum kendimce...
Kafa yormaya çalışıyorum.
Bir tek şey kalıyor aklımda, bunca düşüncelerin tortusundan geriye kalan;
Neden Ey Yüce Rabbim neden?
NEDEN...
Bir tek şey kalıyor geriye bu tortulardan süzülen;
BİZ İNSANLARI ISLAH EYLE YA RABBİM...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder