29 Nisan 2007 Pazar

NEYİ ARIYORSAN SEN O'SUNDUR...

Zulmün peşindeysen zalimsin, aşkı arıyorsan aşık...
Elinden tuttuğumuz her sevgili, bizi sü­rükleyip, kendi iç dünyamızın derinliklerinde bir keşif gezisine çıkarır.
Her ilişki, benliğimizde bir kazıdır aslın­da, her sevda ruhumuzun bir başka yüzü...
Her aşkta kendimizi ararız; o yüzden bulduklarımız, benzerlerimizdir.
Resimlerini yanyana koyun sevdiklerini­zin ve dikkatle bakın yüzlerine, onların suretlerinden kendi yüzünüz bakacaktır size...
Ta Berzah aleminde iken arkadaş olduğunuz ruhlardır aslında onlar. Dünyada belkide bir ömür boyunca işte o Berzah alemindeki arkadaşınızı arar durursunuz. Kimimiz benim gibi o arkadaşını bulur ve mutlu olur. Kimimiz ise bu arayış içinde feda olup hayatın külleri arasında savrulup gideriz. Kadir Mevla bulmayı nasip etti ise elden gelen yoktur. Eninde sonunda bulursunuz. Ama Kadir Mevlam nasip etmedi ise elden yine bir şey gelmez. Kuluz beşeriz. Bize düşen boyun eğmek , tevekkül etmek, şükür etmek ve en önemlisi de bu dünyanın aslında kocaman bir kandırmaca ve sınav olduğunu bilebilmek. İşte bu nedenle sevdiğim ben seninle öteki dünyayı arzuluyorum. bu sınav dünyasından gittikten sonra bile senden asla ayrılmamak istiyorum kadınım, hanımım. Dilerim Yüce Allah orda da bizi asla ayırmaz. Seni çok seviyorum kadınım. Seni çok seviyorum Boncuk gözlü Prensesim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder