8 Nisan 2007 Pazar

HASRETLER

Hasret kokuyor heryanım.
Aşkınla karışık hasret karışmış her öğünüme.
Ekmek diye parçalayıp hasretini yiyorum her öğünümde.
Su diye çeşmelerden içtiğim yine hasretindir meleğim.
Sabah kalkarım hasretin karşılar beni
Akşam yatarım, hasretini örterim üzerime yorgan diyerek
Ufka dalar gider gözlerim...
Gözlerimden süzülür yaşlar, yine hasretinden inleyerek...
Yürürken sevda yolunda,
Ayağım takılmış düşmüşüm hasret çukuruna.
İnlesem ağlasam ne fayda
Yarim benden ben yarimden çok uzaklarda...
Hasret çukuruna batmışım her çırpınışta...
Hasretin bulaşmış, hasretin kokuyor buram buram her yanımda
Seviyor özlüyorum ey Sevdiğim...
Hasretin bulaşmış her yanıma.
Sevsem sevsem ne kadar da çok istesem asla doyamıyorum sana.
Hasretin bulaşmış her yanıma ey sevgilim.
Sil üzerimden bu hasretleri ey sevdiğim.
Vakit tamam olupta sana kavuşunca....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder