17 Şubat 2007 Cumartesi

HOCAMA AÇIK MEKTUP

Hocam ,
Emeklilik haberini ilk duyduğumda hayatın garipliklerinden birisi daha aklıma geldi. hani derler ya insan oğlu kuş misali bir ordadır bir burda. İnsaoğluyuz işte. Üzülmedim desem yalan olur. Her ne kadar bazen küçük olumsuzluklar yaşasakda güzel bir ortamımız , neşeli günlerimizin geçtği bir paylaşımımız vardı. Keşke gitmeseydiniz diyemiyorum çünkü bazen gitmelerin önüne geçilemiyor çok iyi biliyorum. Gitmeler bazen öylesine zorunlu oluyorki asıl gitmezseniz olmuyor (askerlik gibi mesela). Diliyorum Allahtan bundan sonraki yaşamınızda herşey istediğiniz gibi olur. Gideceğiniz yerde güzel bir ortam , insanlar ve yaşam tarzı bulmanızı diliyorum. Allah herşeyi gönlünüze göre verir umuyorum. Annem kadar sevdiğim bir insan olarak uzaklarda olmanıza üzülüyorum en çok. bunda da bir hayır vardır diyorum sonrada. Umuyorumki herşey sizin için çok güzel olacak. Hasretini çektiğiniz herşeyin sizi bulması dileklerimle mailimi bitiriyorum. Daha doğrusu bitirmek istiyorum. Çünkü çenem düşüyor.Düştükçede üzücü şeyler yazıp sizide üzmek istemiyorum. Allaha emanet olmanızı dilerim.Şükrü beye selamlarımı iletirsiniz. Bu arada kendimi tanıtmayı unuttum. Ben minik oğlunuz ........ Her zaman sevgiyle kalmanızı dilerim hocam. Bazen dalıp giden mahsun gözlerinizde yer bulan hüznün bir gün silinmesini çok isterim size dair. Farketmedim sanmayın.Her zaman ne kadar mutlu olursanız olun o gözlerinizin derinliklerinde gizli bir parça hüzün saklı kalmış.Birgün o hüznün silinmesini diliyorum. Allaha emanet olmanız dileklerimle hocam. Sevgiyle ve saygıyla ellerinizden öpüyorum.Baki selamlar...
(Ne zaman ne şekilde bana, oğlunuza ihtiyacınız olursa her zaman gece gündüz sadece aramanız yeterlidir hocam)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder