17 Şubat 2007 Cumartesi

HASRET KOKAN SOĞUK GECELER

Hasret kokan soğuk gecelerde özlemim iyice artıyor sana karşı.
Özlüyorum seni biriciğim,
Özlemek kelimesinin hakkını verircesine...
Özlemek kelimesi seninle daha bir anlamlı oldu sanki.
Düşlerim var sana dair.
Hayallerim var dönünce,yine sana dair.
Sen ben yani bizi bir hayat bekliyor olacak.
Her an her dakika yanında olacağım bir hayat.
Sevdamla dolu ,
Hasreti toprağa verdiğim bir hayat olacak ufkumuzda gülyüzlüm.
Sevdamla dolu bir hayat olacak meleğim.
Hasreti alnının ortasından çekip vurduğum
Sadece sana , sadece bana ait bir hayat olacak önümüzde gülyüzlüm.
İçinde bize ait güzel ve minik hayallerin olduğu,
Sadece sana sadece bana sadece ikimize ait bir hayat olacak önümüzde meleğim
Bekle beni iki gözüm...
Bekle beni gülyüzlüm...
Bekle beni gönül sözlüm...
Bekle beni hayatımın anlamı...
Bekle beni çocuklarımın annesi...
Bekle beni boncuk gözlüm...
Birgün şafak sökerken yada gün akşam olupta geceye kavuşurken
Gireceğim bulunduğun şehrin kapısından...
Biraz yorgun , biraz bitkin, biraz yıpranmış, bolca hasret dolu
Sevdası yüreğine sığmamış ,taşmış; sana aşık bir beden girecek bu şehrin kapısından o gün...
İçinde büyüttüğü hasreti ile kuş gibi sana uçacak
Seni kimsenin sarmadığı kadar sıkı sıkı sarıp kucaklayacak.
Öylesine sıkı sarılacak kucaklayacakki
Sen zannedeceksin "Beni parça parça koparıp içine ,yüreğine saklayacak"
Öpüp koklayacak sonra seni doyasıya
Önce alnından sonra yanaklarından, saçlarından dudaklarından ,
Gerdanından , boynundan...
Hasret kaldığı her yanından öpecek seni o adam boncuk gözlüm.
Sevdası öyle büyük olacakki şaşacaksın belkide meleğim.
O adamın hasreti de öylesine büyümüş olacak.
Bir çırpıda silmek isteyeceksin belkide o hasreti.
O hasret buram buram sen kokuyor olacaksın prensesim.
Zamanla birlikte senin sevdan silecek , o hasreti yapışıp kalakaldığı o derin yürekten.
O yüreğin sahibi seni çok seviyor canım.
Sevdam ve hasretim her daim seninledir meleğim.
Bir sana hasretim birde boncuk boncuk bakan o güzel gözlere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder