3 Kasım 2006 Cuma

HAYATA DAİR SÖYLEMLER...

Hep sözlerime Hayat ne garip değilmi diyerek başlamışımdır çoğu zaman. Laf olsun diye değilde gerçekten hayatı garip bulduğumu bilenler bilirler. Sanki bir Matrixin içinde tutsak kalmış Neo gibi kendimi görmemden kaynaklıdır belkide. Bu nedenle sanalda nickim "matrixx"tir.matrix bir bilinmeyen , çözümsüz noktayı ifade ederken diğer "x" ise bendeki bilinmezliği ifade maksadını taşır.Son günlerde bu bilinmezlik belkide değişik bir boyut aldı kimbilir. Bakıyorum şöyle bir hayatın akışına da hayat günden güne daha bir garipleşiyor. Zaten oldum olası hayatın akış hızına ayak uyduramamışımdır. Ya geride kalırım hayattan, yada çok ileri giderim. Aynı dengede yürüdüğüm zamanlar oldukça nadirdir. Son zamanlarda hayata yine eleştirel bir bakış açısı getirdiğimde gördüğüm tek şey ise kocaman bir kokuşmuşluk oluyor. İnsanlara neler oluyor cümlesini kendime sormadan duramıyorum. Son günlerin oldukça popüler ve bir o kadar da can yakıcı bir haberi ister istemez benimde kafamı kurcalıyor. 17aylık bir bebeğe tecavüz haberi. Bunu yapanları ise değil insan yada hayvan olarak sınıflandırmak ; varlıkların en aşalığı olarak görüyorum hepiniz gibi. Amiyane deyişle "İnsanoğlu bu.Kimi zaman yaratılanların en şereflisi, kimi zamanda en şerefsizi.Peygamber de insandan çıkıyor pezevenkte!" Neden bu kadar gariptir bu insanoğlu? Neden bir yönüyle bu kadar iyiyken diğer yönüyle bu kadar çirkinleşebiliyor bilemiyorum. Anlayamıyorum. İçim acıyor sadece bazı zamanlar hayata bu şekilde acı yönleriyle bakarken. Görmezden gel derseniz üzgünüm varlığımın başlangıcından beridir birşeyleri asla görmezden gelemedim. Görerek acı çekmeme rağmen. Allah sonumuzu hayır etsin... saygıyla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder