18 Kasım 2006 Cumartesi

GAYBA DAİR

Elimizde Hakkın bize nasip ettiği bir cüzi irademiz var.Kimi zaman büyük değişikliklerle kaderimizi yaşayıp gidiyoruz. Genel anlamda ise hayat akması gereken şekliyle akıp gidiyor. Biz modern çağın insanları ; hayatın bu doğal akışına ise rutinlik yada monotonluk diyoruz.Sürekli farklı şeyler, değişik heyecanlar arıyoruz ömrümüzün her bir gününde. İnsan bu, kabına sığamayan bir varlık. Yaratılışımız bu yönde. Hiç kaderinizin oldukça hızlı akıp gittiğini hissettiğiniz oldumu? iyi yada kötü yönde olabilir bu. Ben hissediyorum.Kaderim benden daha hızlıca akıp gidiyor. Güzel şeyler oluyor hayatımda. Herşey olması gereken güzelliğinde cereyan ediyor.İçin için seviniyorum. Bazen hüzünler de varolmuyor değil içimde biryerlerde. Yürek yaraları dediğimiz olgu bu sanırım işte. Hayatı yarılamışken güzel şeyler olması insanı sevindiriyor.Çocuk gibi oluyor insan bir noktaya gelince. Aynı öyleyim. Hep güzel akmasını diliyorum hayatın. Benim için, senin için , bizim için, herkes için...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder