20 Kasım 2006 Pazartesi

DÖNÜM NOKTASI

Bugün hayatımda bir dönüm noktasına daha geldim. Herşey bugünden sonra çok farklı olacak. Umuyorumki çok güzel olacak. Bugün herşey güzel olacak.Mermi gibi hızlı akıp giden zamanın karşısında bana düşen kaderimin bana gösterdiği güzellikleri yaşamak oluyor. Arada bir korkmuyorda değilim hani; herşey çok güzel giderken kötüye dönermi diyerek korkuyorum. Sonra kendi kendime diyorumki ; "ne zaman kadere hükmedebildikki, kul olarak bize düşen elimizden gelenin en iyisini yaptıktan sonra Hakkın teslimiyetine güvenmek değilmidir" Şuanda bunu yapıyorum. Hani eskilerin deyişiyle Gayret bizden, Tevik Allahtan durumu sözkonusu. Elimden geleni yaptığıma inanıyorum. Yüzümü kara çıkarmaz Yüce Yaradan bunu umuyorum.

Ankara bugün daha bir güzel sanki,
Ankara bugün daha bir farklı sanki,
Ankara bugün Ankara gibi değilde
sanki benim şahidim gibi.
Ankara sen şahit ol bana.
Sen bilirsin yalnız sokaklarında dolaştığım günleri...
Sen bilirsin ıssız gecelerinde
düşündüğüm , içlendiğim zamanları...
Ankara buna da sen şahit ol...
Göreceğini hiç ummuyordum mutlu günlerimi Ankara.
Buna da sen şahit olacaksın Ankara...
Yüzüm gülerek geçeceğim sokaklarından bu gece...
İçimde filizlenen o güzel umutla
birlikte yarından sonra herşey çok farklı olacak Ankara.
Sen şahit olacaksın buna Ankara...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder